مجموعه تولیدی زعیم
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

درباره مجموعه تولیدی زعیم


مجموعه تولیدی زعیم ZAEEM با سابقه طولانی در زمینه تهیه و توزیع انواع نهاده های کشاورزی، با اتکا به دانش روز تولید نهاده های کشاورزی، اقدام به تولید انواع کود های مایع و پودری نموده و محصولات خود را با افتخار با نام تجاری ZAEEM به بازار عرضه می نماید. مجموعه تولیدی ZAEEM با استفاده از برترین تکنولوژی و دستگاه ها، در زمینه تولید و بسته بندی واحد تولیدی خود را تجهیز نموده و با استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی بالا و بهره گیری از بهترین متخصصان سعی در تولید محصولات با کیفیت می نماید. تمامی محصولات ZAEEM در پایلوت های مشخص مورد آزمون قرار گرفته و پس از دریافت مجوز های لازم از موسسه خاک و آب کشور به بازار ارائه می گردد. هدف این مجموعه تولید و عرضه محصولاتی است که قابل رقابت با تمام محصولات روز دنیا بوده و نیاز کشاورزان عزیز را به کالاهای خارجی مرتفع نماید.

 

 

فرآیند تولید کود مایع چیست؟


فرآیند تولید کود مایع این است که فاضلاب آلی مانند ادرار حیوانات را به کود آلی نوع مایع تبدیل می کند. FPC سالهاست که در طراحی و تولید خط تولید کود مایع آلی اختصاص داده شده است. ما می توانیم روش های خاص تولید کود مایع را برای شما خلاصه کنیم.

مواد اولیه برای تولید کود مایع چیست؟

 

برای مواد خام برای تولید کود مایع، طیف گسترده ای از منابع وجود دارد. از میوه های فاسد، کود حیوانی و حتی آب چاه می توان به عنوان مواد اولیه برای تولید کود مایع استفاده کرد. بنابراین، جمع آوری آن برای شما بسیار آسان است.

 

چگونه پودر کود آلی درست کنیم؟


خرد کردن و مخلوط کردن: از آنجایی که گرانول سازی استاندارد بالاتری در پودر کود آلی دارد، باید پودر همگن را تضمین کنید. ضمناً می‌توانید سایر عناصر باکتریایی یا مغذی کاربردی دیگر را در این مرحله اضافه کنید تا کود آلی با اثر کود خاص تولید شود.

 

از کود مایع استفاده کنم یا پودر؟


استفاده از مایع به این معنی است که هزینه های حمل و نقل اضافی برای آبی که کود در آن حل می شود وجود خواهد داشت. از طرف دیگر بسته بندی مایعات آسان تر است که می تواند هزینه های تولید را کاهش دهد. با این حال، در نهایت، پودرها احتمالاً بهترین گزینه برای خرید هستند.

 

تماس با ما

نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱

شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴




:: برچسب‌ها: گرانول سازی , کود آلی , کود حیوانی , فاضلاب , ادرار حیوانات , زعیم ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: